Post by reconspitardo on Mar 8, 2022 20:07:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ AXES.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AXES.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch krystaller ▞▞▞
▞▞▞ AXES.io 2022 version ▞▞▞
Jeg nyder dette spil en del. Jeg foretog dog et køb baseret på et særligt tilbud til englekarakteren og modtog aldrig min belønning. Jeg er skuffet over den manglende optimering af indkøb.
Fantastisk offline spil, det er svært, så du kommer ikke til at kede dig. Det eneste er, at når jeg dør, er menuen efter lidt stablet, og så trykker jeg lidt to gange og spiller nyt spil med det samme. Hvordan kan jeg låse 2 låste udstyrspladser op?
Da jeg når slottets arena og etape 3. Betjeningen sætter sig vanvittigt fast. Hvad skulle det til for? Jeg kan ikke komme til den nye arena på grund af det. Det er lidt dumt.
Spillet er sjovt og fantastisk, men fjerner du dødsfaldet? Det er et kæmpe tab. Misforstå mig ikke, jeg elsker kampagnerne, nye kort og koncepter, men jeg savnede lige dødskampen, hvor spillet er uendeligt, og du kan blive stærkere og stærkere. Udvikleren skulle bare have beholdt deathmatch. Det, jeg anbefaler, er at blive ved med at forbedre og tilføje nye kampagner, fordi det er fantastisk. Men returner for guds skyld deathmatchen, for den er ikke komplet uden den
Sød app, jeg kan lide den, og den er vanedannende, men den enorme mængde af tilføjelser ødelægger gameplayet, botterne er alle dumme, og at være i undertal er det eneste, der dræber dig. Jeg mener, i det mindste som jeg kan sige, at det er sjovt, så der er det. Jeg foreslår en endeløs tilstand, onlinetilstand og flere kort.
Det er fantastisk og det hele, men efter et stykke tid, hvis du ved, hvad du laver og får de rigtige opgraderinger, kan du bare stå i et hjørne og holde affyringsknappen nede og blive dræbt uden at kigge. Jeg havde cirka 90 helbred på et tidspunkt og lod mig selv dø efter et stykke tid, så jeg kunne få mine belønninger, og jeg gik fra niveau 12 til 30 i den ene runde og fik over 100.000 mønter. Der er helt sikkert nogle opgraderinger, der skal nørdes.
Edit1: ny version, nye kort! Det virker fantastisk! Dit team er så intelligent efter at have opdaget, at folk ikke ser dine annoncer i den ældre version. (ligesom mig betalte jeg for ingen annoncer) Men du tvinger os nu til at se annoncer for at forbedre vores våben og hk. Du kan gøre det bedre for at få folk til at købe dit spil uden annoncer. Edit.2 ny tilstand er ikke sjov længere. Den er for kort. Fandt stadig nogle flade snydere i spillet. Der burde være overlevelsestilstand som før. (-2 stjerner for den utilfredse ændring)
Det er nu absolut skrald, for hver opdatering bliver spillet værre og værre, det er absolut stressende bare at spawne midt i en kampzone og blive dræbt ved første forsøg. AI'en har næsten uovertruffen frynsegoder i starten af hvert kort, hvilket ikke gør det giver nogen mening overhovedet, dette spil havde en masse potentiale, men nu blev det spildt af disse lorte opdateringer, ældre versioner var meget bedre og sjovere end denne. Det er nu skrald, spil spillet selv, og du vil se, hvor rigget det er er.
Dejligt uden forsinkelse i 2020, men nu er det så laggy, men jeg kan stadig lide dette spil, hvorfor jeg elsker dette spil? Hvorforyyy
Godt spil
Spillet var sjovt. Den(e) sidste opdatering(er) gjorde spillet meget værre. Det føles som om jeg mistede flere af de våben, jeg slibede til. Der er også smerten ved at gå ind i en ny kamp og skulle møde spillere med 10 gange mere sundhed. Det var meget bedre med skindet, der var rent kosmetisk.
Den nye opdatering er livløs.. du skal først op i niveau før du kan åbne en kiste.. og du kan ikke engang købe dit eget våben.. selvom du kan opgradere dem, men jeg foretrækker stadig at købe vores eget våben. Jeg hader at stole på dit held for at få et godt våben fra brystet... Jeg foreslår stadig, at du bringer det tilbage
Klassisk tilstand mangler..alt indholdet er blevet forbedret, men du fjernede klassikeren og kun Battle Royale var tilbage ... Jeg nød spillet for de nye funktioner, men da den klassiske tilstand er blevet fjernet, blev det lidt kedeligt
Falsk online-tilstand, der er ingen rigtige spillere at kæmpe imod. "Connecting to server" og falsk indlæsningstid for at få dig til at tro i 2 minutter, at det faktisk er multiplayer. Hvis du endnu ikke har gjort multiplayer tilgængelig, så snyd ikke dine spillere. Det er meget bedre blot at indrømme, at du ikke har nogen online-tilstand. Undskyld gutter, jeg er ude. I hvert fald indtil en rigtig online multiplayer-tilstand er tilgængelig.
Bankrupt Demon King მძაფრსიუჟეტიანი brdt
Spillet er sjovt, indtil du når et bestemt niveau, når AI'en spawner med aimbot og OP-opgraderinger. For ikke at nævne, de vil forsøge at dræbe dig, uanset hvor meget anden kunstig intelligens er omkring dig, de vil altid målrette dig.
Dejligt offline spil, jeg fuldfører det på 3 timer, ville være rart at være online, og for dem, der ikke kan slå de 6000 hk ihjel, bare løb og niveau op på andre, jeg brugte en grøn økse lvl 10 til at fuldføre spillet. Bedste kombination er økse, projektstørrelse, høj bevægelseshastighed, væggennemtrængning og derfra bare lære at undvige,
Det var virkelig sjovt og elsker, hvordan de tilføjede flere opgraderinger, men jeg hader den måde, du kun har 1 mode at spille på, dødskampen var den bedste, men den er væk. Jeg er meget skuffet, gør alt det arbejde for at opgradere, bare for at blive gjort kl. tredje niveau vil give det 5 stjerner, hvis næste opdatering løser dette
Det er ret sjovt, men efter et stykke tid begynder de at sætte dig i spil med folk på et langt højere niveau end dig med meget mere skjold og stærkere våben. Jeg var 600 skjold i forhold til et 7000 skjold? Det er super svært at slå disse niveauer og bliver ret irriterende.
Det er okay, jeg ville ønske, at der tilføjes en Arena-tilstand til at spille, som du er i stand til at gå efter ulimede bølger/runder, så længe du kan overleve, fordi jeg har slået hele spillet på mindre end 3 dage nu, der er virkelig ikke noget for mig at gøre det kan jeg spille for at tjene unikke genstande i spillet, fordi jeg allerede er på Lvl 27 næsten 28.👌😂 AFINSTALLERER SPIL NU.💯
Gg
Det er et godt spil.......den alt for store mængde annoncer vil i sidste ende få mig til at afinstallere meget snart. Gør spillet næsten ubehageligt at vente halvdelen af tiden på at se annoncer
Forespørgsel: Gem datakonto? Det er ret sjovt og udfordrende, fordi spilleren har deres egne strategier, hvilket gør det svært at finde ud af, hvordan man dræber dem uden at miste en enorm mængde helbred. Håber der er en måde at gemme fremskridt på en konto, så jeg kan spille på en anden enhed med de samme kontodata.
Selve spillet er sjovt og har potentiale, men mange ting skal forbedres. Alt godt, indtil du kommer til guldligaen, hvor du bliver hængende med bots og folk med ti gange din HP, tredobbelte kast, rebound-projektiler...umuligt at holde mere end et par sekunder, efterfulgt af 30 sekunders annoncer, når du dør. At få varer i et rimeligt tempo kræver betaling. Igen, nogle justeringer, og det kunne forbedres meget. Jeg har betalt for den tilføjelsesfri version af Jeg får stadig annoncer mellem spil??!!
Det er godt, men de skal opdatere det, det betaler sig for at vinde, og når du går ind i sølv eller bronze, er der allerede spillere, der har tusindvis af sundheds- og op-projektiler
OGSÅ. MANGE. ANNONCER! Jeg har nu prøvet at købe TO forskellige pakker, som jeg IKKE modtog BEGGE! BEGGE som Google var nødt til at udstede en refusion, fordi på BEGGE tidspunkter gad udviklerne ikke at svare! Dette spil er en pengefælde! Der er ved siden af INGEN spillere, jeg gider ikke bots, men de har episk og legendarisk udstyr, som dræber mig på MINDRE end 5 sekunder! Spild ikke din tid på dette spil! Vil tage dine penge og give dig absolut intet til gengæld!
Det er et godt spil og det hele, men jeg synes, der burde være et bedre sigte. Jeg ville ønske, at du ville være som en lille pil, der viser dig, hvor den ville gå hen. og det er også meget svært at få noget sjældent, når man åbner kisten
Jeg rettede min fejl, men der var en anden, efter 2 år, hvad der så ud til at være et dejligt simpelt online kaosspil, viste sig at være et ad-to-win bjerg af skrald, tvungne annoncer er overalt, og alle er bunden af tøndespil. Afslutningsvis, vend ikke tilbage til et spil efter 2 år med stadigt dårligere opdateringer, den eneste grund til at dette ikke fik 1 stjerne, er fordi jeg havde det sjovt, da det var godt, D-tier.
Jeg forstår ikke, hvordan jeg administrerer min konto? Der er ingen login-session. Dette stemmer ikke engang med billeder vist i denne app. Det er set ovenfra og ned. Jeg tænkte på tredje person. Men spillet er glat og fint.
Ærligt, id give disse nul stjerner, hvis jeg kunne. Der er et enormt hul i spillerstyrker, der bliver en elfant i rummet i sølv-ranglisten, ligesom id har 120 sundhed, (jeg kan lide at spille som en glaskanon), så folk på mit niveau ville have lad os sige 500 eller deromkring. Men i hver arena-kamp, jeg havde i sølv, ville de høje niveauer have 2000-6000 k i sundhed, og de ville altid have tung vip/betaling for at vinde skins. Så der er en rigtig høj mur at forcere for at komme uden om lønnen for at vinde. Denne gme er en 0
Meget sjovt spil, nemt at forstå. En del af det sjove ved disse spil er at se, hvor langt du kan gå. Jeg kan ikke give mere end en 3/5 på grund af annoncerne, og det er at være generøs. 8/10 spil er overstået på 2 sekunder, og så skal du se en annonce. Jeg forstår, at de hjælper med at gøre spillet gratis at spille, men det er for hyppigt. Der står også offline eller online, men jeg er ret sikker på, at "online" ikke er online.
Gameplayet er udfordrende i begyndelsen, og latterligt, men sjovt, når niveauet er højere. Oplåsning af våben og skins tager ikke for lang tid, og der er ingen reel fordel for premium-brugere. Flot arbejde. Edit: Aaand du gjorde det værre ved at give flere statistikker til elementer og skins. Stop med at give folk så mange fordele, før kampen overhovedet starter. Det havde så meget potentiale til at være et konkurrencedygtigt sjovt spil, men du gik længere væk fra det.
AXES.io Laga nhn
Slå spillet på 1 dag, og der var ikke meget andet at lave. Har brug for flere niveauer og gør det sværere. Jeg slog spillet med grundlæggende udstyr og behøvede aldrig at komme til den bedste rustning.
AXES.io Экшен xonv
Kedelig.....
super
Den seneste store opdatering af dette spil gjorde det værdiløst, nu er det en Pay2Win, med to STØRRE fejl: 1- våbenbilledfejl: for eksempel, selvom du ikke er på spikes, modtager du stadig skader, fordi spillet vurderer, at karakteren rør ved billedet af piggene og intet 3D-perspektiv. Denne fejl kom med opdateringen, og nu rører store våben meget mere end før 2 - zombier: mange gange figurer, der lå på gulvet, ude af stand til at nå af de andre spillere, denne fejl gør dem gudlignende
Dette spil er sjovt, det er en god måde at tilbringe din dag på, det er ikke for svært og ikke for nemt. Opdater hele tiden spillet, så du aldrig løber tør for indhold. Dette er uden sammenligning et af de bedste spil, jeg har spillet.
Fantastisk spil, men det har mange forbedringer at gøre...retningscirklen er alt for lille, og jeg sidder nogle gange fast på plads, mens jeg forsøger at bevæge mig, fordi den ikke registrerer nogen berøring... venligst ret det.
Det er et godt spil, men for nemt for mig og sandsynligvis for nogen på kill leaderboardet. Jeg var i stand til at få 1800 drab. Første forsøg tog kun en time. Det blev sværere anden gang, må betyde, at deres rangeringssystem er så dejligt at se. efter et par forsøg fik jeg et godt løb, og denne gang var jeg i stand til at få 8700 drab, blev placeret top 107 overordnede drab med kun 3 timers spilletid i alt (kunne være gået længere, men blev træt). at få
AXES.io Akcija taxc
Jeg elsker bare dette spil....det er sådan et vanedannende spil....dets enkelhed er dets største aktiv med de søde helte og kraftfulde våben....det er perfekt behøver ingen opdateringer...pls don ikke opdatere dette spil...!!
I er nødt til at tilføje flere områder til dette spil. I burde også lave en tilstand med større risiko og mere belønning, hvor når du dræber nogen, du beholder deres ting, men hvis du dør, mister du dine ting. Det vil gøre dette spil endnu mere episk. Bliv ved med at tilføje nye karakterer med nye evner og bliv ved med at skabe nye evner. Så meget potentiale.
Jeg nød virkelig dette spil før denne sidste opdatering, hvor du kunne vælge, om du ville spille en deathmatch eller battle royale. Nu er det bare battle royale, og uanset hvor godt du klarer dig på den første sektion af hver bane, er alle i det næste område 6 niveauer og 200 HP over dig
AXES.io Laga nhn
Dette spil er fantastisk. Det er en fantastisk tidsmorder, og der er ikke ret mange annoncer. Der er dog en annonce, der ikke kan springes over og låser spillet op på en sort skærm. Bortset fra det, fantastisk.
Okay spil, men snydt, ai'erne skabes online og stiger i niveau meget hurtigere, og nogle er tilbøjelige, mens de bare glider er udødelige. Forstå det, er tilføjet, når vi ikke kan få spillere i lobbyen, men de bør starte, som vi gør, og der bør ikke være udræbelige spillere, der glider, som kan dræbe dig.
Hej, jeg ELSKER dette spil, jeg ved, at folk hader annoncerne, men det er ok, hvis der ikke var nogen annoncer, ville det ikke være gratis. Men det eneste jeg hader er ved hackere, det er virkelig irriterende og ødelægger spillet, kan du rette det hurtigst muligt? Har du brug for et svar venligst. hvis du ordner det, kan du få ur 5 stjerner tilbage
Spillet var gratis med annoncer. Nu kan det betale sig at vinde med annoncer. Svar: Jeg har ikke et problem med annoncerne, det kan betale sig at vinde nu, fordi du ikke kan få nyt udstyr nu uden at betale for premium valuta