Post by reconspitardo on Mar 8, 2022 20:16:48 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crown of the Empire 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crown of the Empire 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode ubegrenset primogems ▞▞▞
▞▞▞ Crown of the Empire 2 2022 version ▞▞▞
Bra spill!
Annonser er irriterende.
Utfordrende!!!!
Vanskelig å passere nivåer
jeg elsker dette spillet
Virkelig morsomt spill med stort fokus på logistisk spilling! Elsker det og veldig vanedannende å starte opp!
jeg liker det
Flott spill, spesielt for prisen!
Utmerket spilling
Flott spill takk
Veldig bra spill
Flott 👍
Dette spillet er flott,. Den er så liten at den er vanskelig å se. Heldigvis er det ikke mange annonser, og når du når et visst nivå har du muligheten til å kjøpe hele spillet eller se en annonse for å få neste nivå gratis.
Betalt og kan ikke åpne spillet nå
Utfordrende! Ned til andre tidspunkt! Det får deg til å tenke to skritt frem. Jeg elsker det!
Elsker dette spillet!!!!!!!!🥰😍🤩
Crown of the Empire 2 Strategie szd
Crown of the Empire 2 ยุทธศาสตร์ ofg
Makeover Word: Home Design Perkataan xqp
Elsker disse spillene
Det er et søtt spill, men definitivt ikke gratis. Du må enten betale for å låse opp hele spillet eller se annonser. Og å spille på mobil er greit, skulle ønske vi kunne forstørre søken for å se hva vi må gjøre i stedet for å gjette
Som spillet kan ikke få annonsen til å legge til flere nivåer kan ikke låse opp lønn for alle nivåer
Fornøyd
Først kan du gjøre skjermen større og ikke, og fordi jeg spiller den på telefonen min, er den for liten å se. Vær så snill. Gjør det slik at du kan gjøre skjermen større hele veien gjennom spillet, det vil gjøre det bedre å spille på en telefon. Ser du hva du synes?
Bra lite spill, fin liten historie hvis du følger den lol
Jeg elsker dette spillet! Avslappende og moro! Fortsett det gode arbeidet!
Crown of the Empire 2 Estratégia byzw
Jeg liker spillet veldig godt, så jeg tok det med. Nå må jeg se annonser for å gå 2 til neste nivå, men det fungerer dessverre ikke heller. Jeg kom til nivå 12. Irriterende som faen!!!
Grafikken er ok og noen ord er feilstavet, men spillet er perfekt for prisen, og hvis du får alle 3 stjerner på hvert nivå til slutten, får du bonusnivåer!
Interessant
MORO!
Har problemer med å laste spillet. Liker spillet veldig godt. Frigjør opp til et visst nivå, så må du betale eller se 1 - 3 30 sekunders annonser.
Crown of the Empire 2 Strategie bkr
Elsker det! 👍👍
Bra spill. Vanedannende
Crown of the Empire 2 Chiến thuật avj
Kult spill
Dette spillet fungerer ikke
Laster ned, men forblir ikke åpen
Morsomt spill, men for mye reklame...
Jeg elsker alle spillene dine, og dette er et fantastisk tidsstyringsspill!
Appen fungerer ikke på Android 11
Annonser er veldig irriterende
Bra spill
Veldig fint
Moro
Spilte flere nivåer og deretter stoppet kronen på et nivå tidligere fullført. Kan nå ikke fortsette fra nivå 9
Elsker slike spill
Elsker det!
Utmerket ! Elsker utfordringene og ekstra spilling 😁
Beste